Kotler, Philip, 1931-

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 His Marketing management, 1967
Osnovy marketinga, 1994: t.p. (Filip Kotler)
Chong su Ya Zhou, 2001: t.p. (Felipu Ketele) pref. (Philip Kotler)
Marketing, an Asian perspective, c2006: t.p. (Philip Kotler) p. v (S.C. Johnson & Son distinguished prof. of Intl. Marketing, Kellogg Grad. Sch. of Mgmt., Northwestern Univ.; Ph.D. in econ., M.I.T.)
b. May 27, 1931
His Marketing managmenet, 5th ed., c1984: t.p. (Philip Kotler)
His Strategic marketing for nonprofit organizations, 3rd ed., c1987: t.p.(Philip Kotler), Northwestern Univ.
EDSRC:経営者に贈る5つの質問 / P.F.ドラッカー著 ; ジム・コリンズ [ほか] 特別寄稿 ; 上田惇生訳(ダイヤモンド社, 2009.2)よりSFを追加
EDSRC:地域のマーケティング / P.コトラー, D.H.ハイダー, I.レイン著 ; 前田正子, 千野博, 井関俊幸訳(東洋経済新報社, 1996.10)
EDSRC:Social marketing : behavior change for social good / Nancy R. Lee, Philip Kotler(SAGE, c2020): t.p. (Philip Kotler) p. xxii (S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern Univ.)
生没年等 1931
から見よ参照 コトラー, フィリップ<コトラー, フィリップ>
コトラー, P.<コトラー, P.>
コード類 典拠ID=AU00001189  NCID=DA00233712
1 ソーシャルマーケティング : 行動変容の科学とアート : 健康、安全、環境保護、省資源分野等への応用の最前線 / ナンシー R. リー, フィリップ コトラー著 ; 木原雅子 [ほか] 訳 東京 : メディカル・サイエンス・インターナショナル , 2021.6
2 コトラーのマーケティング4.0 : スマートフォン時代の究極法則 / フィリップ・コトラー, ヘルマワン・カルタジャヤ, イワン・セティアワン著 ; 藤井清美訳 東京 : 朝日新聞出版 , 2017.8